2012. március 15., csütörtök

Garnier BB krém vélemény

Gondolom mindenki hallott már a Garnier BB krémjéről.A megjelenése óta erősen vívódom a megvásárlásán.Minden héten betérek a Rossmannba,állok a kis standja előtt és valami kis belső hang mindig az kiáltozta belülről,hogy "ne vedd meg!".Aztán,ahogy tegnap a kezembe vettem az új Glamourt iszonyatosan megörültem a benne lévő mintának.A kipróbálása után örülök hogy hallgattam arra a bizonyos belső hangra.

Szerintem már mindenki fújja kívülről a hangzatos ígéreteit:egységes bőrszín,pirosság csökkentése,hidratálás,végeredményképp pedig gyönyörű bőrt kapunk,anélkül hogy elnehezítené a bőrt.Jól hangzik ugye?A világos és a sötétebb bőrűek is találnak maguknak megfelelő árnyalatot.Ezek voltak az ígéretek.

Nem tudom,valószínűleg a bőrtípusommal van a baj,de nálam egyáltalán nem vált be.A fedése siralmas volt,a bőrhibákat alig fedte el.Csökkenti-e a pirosságot?Eléggé hajlamos vagyok a kipirosodásra,szóval remek tesztalany voltam.A helyzet a krémtől javult,de nem túl jelentősen.Engem egyszerűen zavar,ha az arcom pirossága látszik.A viselésére pedig a fura szó jellemző.Érzem,hogy rajtam van és idegesít.Elvileg a világos bőrre valót kaptam,de eléggé elüt a bőröm színétől.


Azoknak ajánlom a krémet,akiknek alapvetően száraz a bőrük és nem vagy alig rendelkeznek bőrhibával.A nagyon világos bőrűek kerüljék,mert ez nem oxidálodik,mint ázsiai pajtijai.A normál bőrűek a világosat,a sötét bőrűek pedig a normált válasszák.Aki ebben a jellemzésben magára ismer annak tényleg ajánlani merem,de az én ügyes-bajos bőrömhöz egyszerűen kevés.
Nektek mi a véleményetek róla?Bevált vagy nem?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése