2012. május 5., szombat

FOTD-solide,but colourful.

Sziasztok!:D
Rég nem jelentkeztem,szánom-bánom bűnöm.De most itt vagyok és igyekszem,tényleg.Ma délelőtt ballagáson kellett sorfalat állnunk a gimiben,délután pedig egy sütögetés volt betervezve egy ismerősünknél,de mivel végülis nem mentem,inkább kiruccantam anyumékkal Szolnokra.
A smink egy viselhető pasztell,színes smink és kicsit neonosabb rúzzsal(két színből kevertem,mire rájöttem hogy van egy harmadik hasonló árnyalatom... ._.).Ha a pinket egy nude-dal helyettesítjük,suliba is tökre el tudom képzelni suliba is.


3 megjegyzés:

  1. csini smink ^^

    szia:)Kaptál tőlem egy díjat, mert tetszik az oldalad!http://fashionparade-fanny.blogspot.com/2012/05/tell-me-about-yourself-award.html

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép a rúzs meg mesés *.*

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm mindkettőtöknek.A rúzst egy maybelline szájfényből és egy Manhattan rúzsból kevertem örülök hogy tetszik.:)

    VálaszTörlés