2012. május 20., vasárnap

Sleek Acid paletta teszt.

Már rég szemeztem ezzel a palettával a MUP-ban,de mindig úgy döntöttem,nem rendelem meg,úgysem használnám.Most névnapomkor végre rászántam magam és megrendeltem.
Még érintetlenül az érkezés napján.:)
Ez talán a Sleek legkülönlegesebb palettája,és nem csak a színei miatt.Már a tájékoztatóban lehet olvasni,hogy teljesen más az állaguk és a tartósságuk mint a társainak.Emiatt izgultam egy picit,de gondoltam úgyis belejövök majd.
Ha belemászunk,főleg a matt színeknél érezzük,hogy teljesen más textúrájú,mint a többi Sleek palettában.A krétához hasonlít leginkább.A fénylő színeknél semmilyen eltérést nem tapasztaltam,ugyanolyan puha mint a OSS-ben találhatóak.Használatuk is merőben eltér,egy jó alap kell,a legjobb ha ez fehér,ha az nincs,akkor alap majd rá egy fehér ceruzát satírozunk el.Én az utóbbi módon csinálom,szépen kihozza a színeit,de szerintem a legközelebbi Mülleres látogatásomkor megveszem majd NYX fehér bázisát.
A színek hajlandóak porzásra és nehezebb is őket összemosni.A tartóssága sem a legjobb,de ez simán kiküszöbölhető egy jó alappal,ahogy már írtam.Remélem idővel belejövök a használatába.
Swatchok.
Ha ki kéne emelnek pár kedvenc színt a palettából,tuti,hogy a lilák és a kékek lennének azok.Ezek a legkönnyebben használhatók szerintem,és a mindennapokra sem túl harsányak.A középső 4 neon színt is szeretem (citrom,narancs,pink,zöld),de nem hiszem hogy hétköznap ezekben fogok rohangálni.
Összeségében jó kis paletta,főleg vállalkozó kedvűeknek.:D

1 megjegyzés: