2012. július 6., péntek

nyári smink...de mivel?

Sziasztok!
Ebben a 40fokos hőségben (damn,komolyan mintha a pokolban lennénk) gondolom mindenki kétszer is meggondolja hogy kimozduljon-e a házból és ha a válasz igen lenne,akkor hogy egyáltalán sminkeljen-e bármennyire is.Én általában csak délután vagy este merészkedek ki,amikor már egész viselhető a meleg.Többnyire ekkor is max kutyasétára és utána megszabadulok a sminktől.Persze,ha Ceglédre megyek Mixerezni vagy hasonló,akkor kicsit erősebbre veszem a szemsminket,de az arcápolás szinte ugyanaz mint hétköznap.Megmutatom miket használok.; D


  • Clean&Clear arctonik - Szinte minden sminkelés előtt megtisztítom vele az arcom.Egyébként egész hűvös érzetet hagy maga után,szóval frissítőnek sem utolsó.; D
  • Essence My skin színezett hidratáló - Egész megszerettem.Lehet hogy nem a legjobban pigmentált,de az illata és a tartóssága miatt imádom.A nap legnagyobb részét a hűtőben tölti,és mikor kiveszem ooooolyan jó hideg.És állítólag fényvédő is van benne.
  • Astor Perfect Stay korrektor - Ezt nem minden nap használom csak ha nagyon muszáj.Egyébként ő is a hűtőben szokott kuksolni,hogy ne olvadjon meg.
  • NYC Cheek Glow Blush 656 Sutton place peach - Nem a legpigmentáltabb bronzosító/pirosító (legyen bármi,én bronzosítóként használom),de szépen építhető és pont tökéletes szín az én kihipózott bőrömhöz.
  • Essence Fairytale csillámos púder - Ezt sem használom mindennap,de ha kedvem van csak feldobom highlighterként.Már eléggé fogyóban van és sehol nem találok hasonlót.: ( Esetleg valami ötlet?
  • Maybelline One by one vízálló spirál - Mint már egy itthoni medencézés alkalmával kiderült,egy kiadós strandolást nem bír,mert pár óra után kis szemekben potyog le.Igazán kár érte,nagyon jó kis spirál amúgy,általában őt használom.Bár nem igazán értem mi értelme nyárra,nem vízközelbe vízálló spirált használni?Ki az aki a szemére izzad?Télen több értelmét látom a havazás miatt...mégis ezt használom(basszus,most lebuktam!).
  • Essence (Cool breeze,Scream Green) és NYC (White) szemceruzák - Csak kihúzom velük a vízvonalam and the eye makeup is complete!Nem szoktam vesződni mostanában a tussal,pedig lehet hogy kéne...
  • Maybelline watershine (Rose petal) és Manhattan water flash (árnyalatnév nuku -.-) szájfények - Tartósak és jól pigmentáltak.Nem vagyok az a pink típus,de mostanában értük dobok a kis szívem(ez már elég beteges,nemde?...).
  • Ecsetek - Az essence pirosítóecsetével a korrektort szoktam elmosni és a hidratálót felvinni.Tudom hogy nem épp ezt a célt szolgálja,de mégis ezzel bizonyult a leggazdaságosabbnak felvinni.A nagy púderecsettel pedig a bronzosítót viszem fel.
Ti milyen sminket szoktatok feltenni ebben a dög melegben és mit használtok hozzá?


2 megjegyzés:

  1. Hm, jó tippek!
    Hát, most vizsgára készülök ezért a gép előtt ülök, tehát semmit, de ha kimozdulok is csak egy minimálisat.
    Tetszik a blogod, fel is iratkoztam! :)
    Ha van kedved, kukkants be hozzám! :)

    http://lifelikevision.blogspot.hu/

    VálaszTörlés