2012. július 13., péntek

something personal...

Mikor az ember este 11kor elkezd gondolkozni nincs megállás.Tegnapelőtt a nagy viharban nem tudtam aludni(rettegek a viharoktól) és a világűrről gondolkoztam.Tudtátok hogy minden galaxis közepén egy feketelyuk van?Kicsit rémisztő ez a tény,de inkább fenyeget minket az hogy a mi kis vörös óriásunk,a Nap felrobban és egy igazán csinos kis feketelyukat hagy maga után...tök mindegy,úgysem élnék már meg.Úristen ez hogy a manóba kapcsolódik ide?Sajnálom,ilyenkor már azt írom,amit gondolok,a kis fejbéli (az agybéli kifejezés kicsit túlzás lenne...) cenzúrám ilyenkor már rég csicsikál.Most We<3It-ről hoztam nektek pár képet,amik kicsit én vagyok,kicsit én a smink mögött.



Mr.King már csak tudja...



Mindig próbálom észben tartani.:)
vagyha mégse,megteszem helyetted ; D
és ha legyőztük saját önfejűségünk,talán utat nyithatnánk a boldogságnak


ozzy epic win! : D

can you see it?
mitch lucker és a kislánya.komolyan mi cuki ez a kis szöszkeség : D
luna <3
and never forget that : )
enter shikari <3
a day to remember <3



nem számít mi van,ez a kép mindig megnevettet : "DDDD



 ennyit ma estére.a többit majd az esetleges többi álmatlan éjszakára tartogatom.puszkó ;)









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése