2012. július 26., csütörtök

teljes zsongás,Lotus Renault inspirálta smink

Sziasztok!:)
Júúúj úristen már nagyon be vagyok zsongva az idei Magyar Nagydíj miatt.Sajnos nem hiszem,hogy élőben nézhetem meg,majd talán jövőre. : s De a tv előtt is ugyanúgy fogok izgulni ,hiszen az idei az egyik legizgalmasabb idény.Úgy döntöttem hogy a kattanásom a blogon fogom levezetni,a csapatok inspirálta sminkekben.Ha nem is az összes,de a fontosabb csapatok színeit megpróbálom sminkbe vinni és megmutatni nektek.
Rögtön az idei kedvencemmel,a Lotus Renault csapattal kezdeném.Ha nem is tartozik a legelismertebb csapatok közé,igen jó úton jár,idén mindig az élmezőnyben van,jelenleg a csapatok versenyében a negyedikek.Idén Kimi Raikkönen nagy visszatérőként ehhez a csapathoz igazolt,úgyhogy szerintem kérdéses sem volt hogy kinek fogok idén drukkolni.Romain Grosjean-t,a Lotus másik pilótáját is tehetségesnek tartom,de szegénynek egy kis szerencse is elkéne már.
Nem a legfontosabb,de szerintem már csak a bejegyzés témája miatt is fontos az autó külseje.Nos,szerintem a Lotusok a mezőny legszebb autói.Klasszikus fekete-arany,egyszerűen áh...gyönyörűek.Egyértelműen nem is volt nehéz ezt sminkbe komponálni.






Holnap ha minden jól megy a Redbullt és a Ferrarit hozom majd.:)
Nyugtasson meg valaki,hogy ő is úgy be van zsongva a futam miatt,mint én. : D Egyáltalán,ti hogy álltok a Forma1-el?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése