2012. július 12., csütörtök

when deep blue meets mr.black

Gondolom mindenkinek ismerős az az érzés mikor rátok jön az az alkothatnék.Na ilyen kattanásom volt mikor összepacsmagoltam ezt a sminket.Még régebbről rengeteg fekete szemhéjpúderem van,3-4 éve csak ezeket viseltem,de mára már teljesen elhagytam.Ahogy ma ezt a kék-fekete sminket csináltam rájöttem hogy szinte már egyáltalán nem tudok bánni a fekete púderrel.Mindenhova pacsmagolom,széthullatok,ráhullik a kezemre és mindenhova szétkenem.Azért ez régen nem így volt...Valljuk be ez az egyik legelcseszettebb szín a pink és a lila után.Mikor ezeket használjuk szinte pengeélen táncolunk az ízléses és a röhejes között.Úgyhogy legújabb célom újra megtanulni bánni ezzel az eléggé kaksi színnel.Minden apró kis sz*rságomat(már elnézést) felrakom a blogra és ha majd visszanézem/itek jót röhögök/tök rajta.


Arc:
Essence színezett hidratáló és Maybelline Affinitone összekeverve
Astor Stay perfect korrektor
Nyc Cheek Glow - sutton place peach
Nyx Blush - pinky
Essence Fairytale shimmer powder

Szem:
Essence bázis
Essence kajal - cool breez (vízvonal és színes alap)
Sleek Acid - sötétkék,világoskék,fekete,fehér(highlight)
Lovely tus
Essence Multi action smokey spirál
Essence szemhéjpúder - fabolous (szemöldök)

Száj:
Essence rúzs - in the nude
Maybelline Watershine szájfény - crystal rocks

Amúgy a kék-fekete kombinációról mindig az a régi Bring me the horizon szám jut eszembe,a Black&Blue.Úristen,régen rongyosra hallgattam...

2 megjegyzés:

  1. Hahah, ugyanígy vagyok vele, tinikoromban úgy sminkeltem feketével, hogy csak na, most meg képtelen vagyok egy füstös sminket összedobni...

    VálaszTörlés