2012. augusztus 15., szerda

Catrice Ultimate Colour rúzs teszt - 050 Princess Peach

Áhoj!
Ahogy ígértem vala a tegnap este folyamát,elhozám nektek eme bájos rúzs tesztjét.Élvezzétek vala!

Csak szerintem néz ki úgy mint egy rúzsos tubusba zárt RÉPA?
Viccet félretéve nem kezdek el a rúzs csomagolásáról,külsejéről,mennyiségéről,so on papolni,gondolom olvastátok már pár blogon,láttátok,vagy aki azért látogat ide hogy olvasson róla mielőtt megveszi,az látta már az üzletben.Egy apró megjegyzés,maga a rúzs kialakítása,formája NAGYON IDEGESÍT!Gondolom nagyon aranyosan úgy akarták kialakítani hogy szépen illeszkedjen az ajkakra,de egy tökkelütött sem gondolt arra hogy a felsőajkaknál az a kis csücsök rohadtul nem fog illeszkedni?Damn...

A rúzsról...Nos jobb tudni,hogy nagyon nagyon,ismétlem,nagyon krémes a formulája ebből következik,hogy könnyen beül a kis ráncokba ami ordenáré ocsmány lesz.Szóval szájceruza MUST HAVE!Még akkor is képes beülni ha csak ujjal éppen felütögetjük...Pozitívum viszont iszonyat pigmentált és meglepően tartós.Kb 3-4 órát bírt ki mindenféle igazgatás nélkül(nehezemre eset nem újrarúzsozni minden tükör előtt),és ha le is koppot kicsit megfogja a bőrt a szín(ez értelmes volt).A színt egyébként barackosnak szánták,szerintem inkább narancsos.Tök mindegy milyen árnyalat,iszonyat édes!Nincs rá jobb szó.

Feltéve,szájceruzával.
Összeségében:Minden apró kis idegesítő tulajdonságáért kárpótol a színe.Máris a kedvencem.Igaz nagyon utálok szájceruzázni,de valamit valamiért.Azoknak ajánlom akik imádják a színeket,annyira hogy a fent említett negatívumokat is el tudják viselni az eredmény érdekében.

Boblinyó is ott volt a képek készítésénél,hogy idegesítsen.Persze mikor őt akartam lefényképezni elrohant,de elkaptam.;D Csak szerintem van ezen olyan feje,mint a 9gag-es füves kutyának?XD

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése