2012. szeptember 15., szombat

Essence liquid eyeliner,applikátoros szemhéjtus TESZT

Sziasztok! : )
Ma,mint már a címben láthattátok az Essence applikátoros folyékony tusáról lesz szó.Imádom a szemhéjtusokat,számtalan márkát és fajtát kipróbáltam már,úgyhogy többféle szögből is elemzem majd ezt a fajta tust.:)
Előljáróban,én az ecsetes folyékony tusok megszállott rajongója vagyok.Próbáltam már a zseléset,hát nem egészen jött be.Majd a filceset,amit a kezdő tusozóknak ajánlanék,gyerekjáték használni,persze csak a jó minőségűt.Nekem ebből a fajtából a Maybelline filces tusa volt a kedvencem,az Essence-es hegyes vége sajnos nagyon gyorsan benyomódott.Végül kikötöttem az ecsetes tusoknál,próbáltam Essence-t,Rimmel-t,de végül a Lovely hiperolcsó,de annál jobb ecsetes tusánál kötöttem ki.De mindegyik nagyon jó,ez az a szemhéjtus fajta amivel SZERINTEM(!) a legprecízebben lehet dolgozni.
Persze engem is hajt a blogger véna,hogy folyton új dolgokat próbáljak ki.Így került a kosaramba ez a kis csöppség is.

A termék külsejéről(ahogy más termékekéről sem igazán szoktam),nem szeretnék részletesen beszámolni,a képeken látszik.Esetleg annyi hogy a tubuska 4ml-es,és ha csak a feléig töltik a tust akkor is elég sokáig elég.Illetve a másik amit szeretnék megemlíteni az a kupak amin ugye egy kis nyéllel az applikátor is elhelyezkedik elég fura fogású de meg lehet szokni.Egy tusnál fontos hogy a kupak fogása jó legyen,hogy szép vonalat tudj húzni biztos kézzel.

Íme a kis applikátor(remélem jól látszik,ez a legjobb kép amit készíteni tudtam róla),amiben más ez a tus mint a hasonló ecsetesek.Ugyanis ez egy kis tömör,de egész hajlékony kis szivacs.Nagyon jópofa kis ötlet amúgy,de ami zavar benne hogy túl vastag.Nem lehet vele,vagyis inkább nagyon nehéz vékony vonalat húzni(egyszer sikerült juhéé!).A másik negatívum,hogy a végeredmény se olyan precíz,főleg ha az ún. "cicás" szemfestést szeretnénk vele megcsinálni.Ugyanis a kis farkincát nem lehet olyan vékonyra és hegyesre húzni.De amit szeretek benne,hogy sokkal gyorsabban lehet vele dolgozni,mint egy ecsettel.Egyébként néha kicsit túl sok anyagot vesz fel,de ezt oldalt a tubus száján le lehet húzogatni.
Maga a tus egyébként meglepően szépen pigmentált,egy húzásra szép fekete lesz.Erről sajnos nincs képem,de remélem bíztok annyira a véleményemben,hogy nem kell.:)

Összegzés:Szerintem ez egy átmenet a filces és az ecsetes tusok között.Szóval aki szeretne áttérni az előbbiről az utóbbira annak ajánlom gyakorlásra.Illetve azoknak akik olyanok mint én,és az ecsetes tussal hajlamosak addig bíbelődni amíg tökéletes nem lesz.Ezzel jóval gyorsabb a munka,viszont nem olyan tökéletes,ezért csak suliba használom.Nem hiszem hogy azt nézik majd a többiek hogy nem elég hegyes a tusod vége.Viszont azoknak NEM ajánlanám akik nem szeretik a vastag tusvonalat.


2 megjegyzés:

  1. úú akkor jó hogy nem vettem meg, azért jó ha egy tussal lehet vékony vonalat is húzni...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én általában a vastag tusvonalat szeretem,viszont ha vékonyra húzod akkor jobb hogy nem vetted meg.úgy egy szar,már elnézést : d

      Törlés