2012. június 19., kedd

Essence rúzs teszt-52 in the nude.

Sziasztok! : )
Ma az új kedvencemet fogom nektek bemutatni,az Essence egyik rúzsát,az 52-es számú In the nude-ot.Kb másfél hete vettem meg (ennyi idő alatt sikerült is szépen összebarmolni,gratulálok magamnak!),azóta egyre nagyobb a lámúr!: p 




A csomagolása az Essencetől megszokott a rúzs színével megegyező műanyag.Az alján találhatjuk az árnyalat számát és fantázianevét.
A rúzs textúrája nagyon könnyű,felkenve szájfényes hatású(mint az összes essence rúzs).Közepesen pigmentált,2 rétegben felkenve mutat a legjobban.Tartóssága a textúrájából kifolyólag nem épp a legjobb,de nálam ez annyira nem lényeg,mert ha rúzs van rajtam azt én kényszeresen óránként korrigálom.
A színtől féltem picit,mert akárhány bőrszínű rúzst vettem az összessel megszívtam mert sokkal sötétebb volt.Na ez nem,épp csak egy pirinyót üt el,nagyon szép,imádom.: D



Az ára kb 600 ft. körül volt,nem egy hatalmas összeg.Ár/érték arányban tökéletesen megéri.Csak ajánlani tudom. : D

2 megjegyzés: