2012. augusztus 23., csütörtök

back to school makeup I. STEP BY STEP

Sziasztok! : D
Ez a kedvenc részem az iskolai időszakból.A készülődés.Mikor még izgatott vagy,és naivan úgy állsz hozzá,hogy jó,idén tanulok!Aztán beülsz az iskolapadba és szembesülsz azzal miféle kínzás vár rád 9 hónapon keresztül.
Már a Youtube-ot elárasztották a "backtoschool"videók,amiben a vloggerinák bemutatják milyen sminket,outfitet viselnek az iskolában,és mi van az iskolatáskájukban.Tök mókás ilyeket nézegetni,én imádom.Úgyhogy gondoltam egyet,és elkészítettem nektek egy ilyen iskolakompatibilis sminket.Pepecselős munka volt,de az olyan fajta amivel szívesen babrál az ember,úgyhogy számítsatok több ilyenre.:)

1.Az első és legfontosabb dolog az arcbőr előkészítése.Ha zsíros,koszos az alapozó nem fog szépen megtapadni rajta,és ha nem is alapozol,akkor is csúnya látványt nyújt.Legalább arctonikos vattával töröld át az arcod minden sminkelés előtt.Majd kend be az arcod a kedvenc hidratálóddal,mert egyes alapozók szárítják a bőrt.Az én kedvencem az Ilcsi kövirózsás krémzseléje,ami még halványítja is az arcom pirosságát.Majd használj ajakbalzsamot.

2.Én a szemsminkkel fogom folytatni,de ha szeretnéd,te alapozhatsz is előtte.Felviszek egy fénylő világosbarna szemhéjpúdert az ujjamal az egész szemhéjamra.Természetesen szemhéjalapozás után,hogy ne gyűrödjön be a kis ráncocskákba.

3.Majd egy sötétebb barna szemhéjpúdert viszek fel a külső Vbe egy pufiecsettel.Egy ilyen fénylő púderhez kevés esetben mutat jól a matt,szóval a sötétebb színed is legyen minimum csillogó.Ezt mosd is el füstösre.

4.A szempillatövekbe fekete szemceruzát viszek fel amit kifelé el lehet satírozni.Én nemigazán szoktam satírozni,hanem úgy csinálom,hogy közvetlen a szempillatövekbe húzok egy erőteljes vonalat majd kintebb is húzok,de kevésbé nyomom rá a szemhéjra a ceruzát(remélem érthetően írtam le,szóljatok ha nem).Így szép füstös a hatás.Majd szempillaspirálozás következik.


5.Na itt jön az alapozás.Mindig sminkelés után alapozok,ha véletlen elpotyogna a szemhéjpúder ne kelljen a korrektorba,alapozóba belebarmolnom.Ha jobban szereted a színezett hidratálokat vagy a BB krémeket,természetesen használj azt,de én jobb szeretem a szép fedést iskolába.

6.A pirosítás következik.Ehhez a sminkhez szinte lényegtelen milyen színű pirosítót vagy bronzosítót használsz,én egy sötétebb barackosat választottam.Az arcformádnak megfelelően vidd fel az arccsontra vagy az almácskákra.

7.Púderezd le azokat a részeket ahol hajlamos a bőröd a zsírosodásra.Nekem az orrom és az almácskáim ilyenek.

8.Vigyél fel az ajkadra szájfényt.Ha még suliba se vagy hajlandó lemondani a színekről,tapogasd fel az ujjaddal a kedvenc rúzsod.

És voálá!Íme a végeredmény!:)

Te hogy szoktál sminkelni a suliba?Tetszett a bejegyzés,szeretnél még ilyet látni a blogon? : )




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése