2012. május 5., szombat

Essence színezett hidratáló teszt.

Hello mindenki!:D
Ezzel a teszttel már régóta adós vagyok.Mentségemre szóljon hogy visszanéztem a már kész képeket és borzaaaaaasztóak lettek,ezért ma újra fotóztam(így sem a legjobb-.-).

A teszt előrevetítésében már láthattátok,hogy maga a krém egy kis dobozkában érkezik,hátulját az Essencetől megszokott szürke matrica gyatra magyar fordítással(örülnék,ha ezen végre változtatnának.).A krém tubusa nagyon tetszetős,színes,olyan vidám.Elvileg 50ml-es,de ha összevetem egy átlagos 30ml-es alapozóval szinte ugyanaz.Kétlem,hogy ilyen sok lenne benne.A tubus tipikus nyomókás,kissé túl lehet vele szaladni,szokásos alapozókból ismert.
A krém maga nagyon jó állagú.Olyan igazi krémes.Az illata is isteni,engem leginkább a napozótejekre emlékeztet,előjön az a strandérzés.:D Mikor először kinyomtam a kézfejemre nagyon megijedtem,hiszen lényegesen sötétebb volt a bőrszínemnél.Pedig állítólag világos bőrre van.A Garnier is beleesett már nemegyszer abba a hibába,hogy a világos bőrre való krémek leginkább egy szétbarnult lány arcbőrére való.Őszintén reméltem,hogy az Essence nem követi a Garniert,és szépen idomul majd az arcom színéhez.Többé-kevésbé így is lett.Mikor először felvittem,olyan volt mintha vizes lenne az arcom.Kissé zavaró,de jó,hűsító.Aztán beszívta,idomult az arcom színéhez és púderes,mégis természetes tapintása lett.Jó viselni.A fedése...arról inkább ne beszéljünk.Nem a fertelmes kategóra,annál azért jobb.Erről majd a képek alapján döntsetek.A tartóssága is jó,5-6 órát szépen bír.ÉÉÉÉs nagyon jól hidratál.
Szerintem nagyon megéri azt a 650 forintot,amit fizettem érte.Leginkább annak ajánlanám akinek szárazabb a bőre vagy kombinált,és nem kíván túl sok fedést.

Előtte.(Imádom,hogy már nincsenek hidegek,és nem pirosodik ki az egész arcom:D)
Utána.Látszik,hogy a fedése nem épp jó,de mattosít,és nem utolsó sorban jó viselni.:)
Nektek mi a tapasztalatotok ezzel a termékkel kapcsolatban?

1 megjegyzés: